Τα ψυγεία βιτρίνες για τη συντήρηση των γλυκών αποτελούν το επίκεντρο του ζαχαροπλαστείου σας, επιτελώντας δύο κομβικές λειτουργίες. Από τη μία, διατηρούν φρέσκα τα προϊόντα, ώστε ο πελάτης να τα παραλάβει σε άριστη κατάσταση, και από την άλλη, τα παρουσιάζουν σε περίοπτη θέση, για να προσελκύσουν όποιον εισέρχεται στο μαγαζί.

Μπορεί να ακούγεται εύκολο, όμως δεν είναι καθόλου. Η σωστή παρουσίαση των γλυκών στο ψυγείο-βιτρίνα καθορίζει σε τεράστιο βαθμό το αν τελικά θα γίνει αγορά και αν ο πελάτης θα εντυπωσιαστεί από την επιχείρηση και θα έρθει ξανά. Παρακάτω, θα βρείτε μερικά χρήσιμε tips για να το πετύχετε.

Δημιουργήστε ένα κεντρικό σημείο στη βιτρίνα

Το ανθρώπινο μάτι πέφτει σε ένα συγκεκριμένο σημείο, όταν εισέρχεται σε έναν καινούριο χώρο. Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να έχετε ένα σημείο, στο οποίο θα παρουσιάζετε τα πιο ελκυστικά προϊόντα σας (π.χ. μια εντυπωσιακή τούρτα). Τραβώντας το βλέμμα εκεί, εξασφαλίζετε την προσοχή τελικά για όλη τη βιτρίνα και άρα για όλα τα προϊόντα σας.

Τούρτα με φράουλες

Τούρτα με φράουλες / Unsplash.com

Καθαρίζετε τακτικά το τζάμι της βιτρίνας

Είναι βασικό να βεβαιωθείτε ότι η γυάλινη επιφάνεια της βιτρίνας παραμένει καθαρή συνεχώς. Μια βρόμικη βιτρίνα δεν είναι καθόλου ελκυστική για κανένα προϊόν, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για γλυκά. Το καθαρό τζάμι σας δίνει τη δυνατότητα και να παίξετε με τον φωτισμό για μια ακόμα καλύτερη παρουσίαση που θα αναδεικνύει τα πιο δυνατά σας προϊόντα.

Επιλέξτε την κατάλληλη θερμοκρασία

Οι ψυχόμενες βιτρίνες για συντήρηση γλυκών δεν κάνουν ακριβώς το ίδιο με τα ψυγεία. Δηλαδή δεν προορίζονται, για να συντηρήσουν ένα γλυκό για μέρες. Το ζητούμενο είναι να το κρατήσουν σε καλή κατάσταση και φυσικά ασφαλές για μερικές ώρες, μέχρι να πουληθεί. Συνεπώς, η θερμοκρασία τους είναι λίγο υψηλότερη από το ψυγείο, όχι όμως πολύ, γιατί χάνουν αρκετή ψύξη λόγω της χαμηλότερης μόνωσης του τζαμιού, αλλά και επειδή ανοιγοκλείνουν συχνά.

Θα πρέπει, λοιπόν, ανάλογα με το είδος των γλυκών που προσφέρετε να επιλέξετε την κατάλληλη θερμοκρασία που θα είναι λίγο υψηλότερη από του ψυγείου και δεν θα αφήνει τα γλυκά να λιώνουν. Σε αυτό πολύ χρήσιμο θα σας φανεί και ένα θερμόμετρο μέσα στη βιτρίνα.

Διακοσμήστε ανάλογα με το target group σας

Η διακόσμηση μιας βιτρίνας παρουσίασης γλυκών είναι κάτι πολύ παραπάνω από την απλή τοποθέτησή τους το ένα δίπλα στο άλλο. Μπορείτε να επενδύσετε στον φωτισμό ή ακόμα και σε διακοσμητικά στοιχεία γύρω από τα γλυκά. Επίσης, παίζει μεγάλο ρόλο το πώς θα οργανώσετε τα γλυκά. Μπορείτε να τα παρουσιάσετε ομαδοποιημένα με βάση το είδος τους ή ακόμα και το χρώμα τους.

Το τι θα επιλέξετε εξαρτάται από το κοινό σας. Σε ένα πιο παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο, η διακόσμηση είναι πιο κλασική και δεν γίνονται πειραματισμοί. Αν, όμως, απευθύνεστε σε ένα νεανικό κοινό, μπορείτε να δουλέψετε με πιο εντυπωσιακά και χρωματιστά γλυκά που δημιουργούν ένα συγκεκριμένο concept στην παρουσίασή τους.